Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
slide-1
slide-2

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 149,00 Kč (5,96 €)
skladem
naše cena 59,00 Kč (2,36 €)
skladem
naše cena 79,00 Kč (3,16 €)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 679,00 Kč (27,16 €)
skladem
naše cena 249,00 Kč (9,96 €)
skladem
naše cena 289,00 Kč (11,56 €)
skladem

15. 04. 2020

5 tipů, jak se zdravě projíst do plavek

Cítit se fajn v plavkách – kdo by si to nepřál? Máme pro vás pět zdravých dobrot, které by na cestě k tomuhle cíli neměly chybět ve vašem jídelníčku.

 

 

 

 

Jaro, i když letos trochu jiné, je v plném proudu. Léto a plavková sezona na sebe nenechají dlouho čekat. A do toho karanténa. Zavřená fitka, bazény, a vůbec pro zatím prakticky všechna sportoviště.  Jak na to vyzrát? Svět se zpomalil a tak máme příležitost vyzkoušet to jinak. V klidu, pohybem na čerstvém vzduchu a s dobrými potravinami. Ano, je tu totiž pár dobrot, které hezké postavě a zdravému tělu prospějí. Jaké to jsou?

 

1/ Káva

Jedním z mnoha blahodárných účinků kávy (mrkněte na článek ZDE) je, že aktivuje tělo a tím podporuje spalování tělesného tuku. Dáte-li si kvalitní kávu bez ochucovadel před fyzickou aktivitou, můžete spalování tuků zlepšit až o 15-20 %.

 

2/ Kvalitní protein

Dobrý protein pomůže tělu lépe se regenerovat, zrychlit metabolismus, udržet váhu nebo ji i snížit. A jak poznáte skutečně kvalitní protein? Neobsahuje žádné konzervanty, barviva a umělá sladidla. My doporučujeme tento.

 

3/ Kokosový ocet

Nejen saláty je člověk živ, že :-). Pokud se chystáte dopřát svému žaludku pořádný nášup, dejte si před jídlem sklenici vody s kokosovým octem. Pomůžete vhodné látkové přeměně a díky ní sacharidy tělo vyloučí. Kokosový ocet navíc skvěle dochutí salátové zálivky a další pokrmy.

 

4/ Kokosový cukr

Potřebujete si čas od času osladit život a nevíte a hledáte zdravou alternativu? Pak pátrejte po sladidlu s nízkým glykemickým indexem. Ten totiž o potravinách říká, do jaké míry zvyšují hladinu cukru v krvi. Čím vyšší glykemický index je, tím více musí slinivka břišní vyplavit do krve po jídle inzulínu a tím větší sklo k ukládání tuku organismus má.  Kokosový cukr glykemický index okolo 30-40, což je zhruba polovina oproti bílému řepnému cukru (60) nebo medu (90). Navíc obsahuje inulín, který podporuje zdraví zažívacího traktu a bojuje proti obezitě. Po lžičkách ho ale v době hubnutí nejezte :-)

 

5/ Kolagen s biotinem

Ve chvíli kdy začneme hubnout a ztrácet tělesný tuk, objeví se často, hlavně po 35. roku věku, vrásky a povislá kůže. Pokud na tuhle „odměnu“ za vaši dřinu nejste zvědaví, přidejte do jídelníčku kolagen. Ten totiž stojí za svěžím vzhledem pleti, vypnutou pokožkou a navíc zlepší kvalitu vlasů i nehtů.  A proč doporučujeme právě kolagen s biotinem? Biotin hraje významnou roli v metabolismu cukrů a tuků, takže vám pomůže i se samotným snižováním váhy.