Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 249,00 Kč (9,96 €)
skladem
naše cena 259,00 Kč (10,36 €)
skladem
naše cena 289,00 Kč (11,56 €)
skladem

26. 02. 2019

Typy osobnosti jdou ruku v ruce s oblíbeným druhem kávy

Přemýšleli jste někdy o tom, co všechno prozradí o člověku oblíbený druh kávy? Je to pozoruhodné a současně dobře pochopitelné. To, že máme bytostně rádi například espresso, o nás prozrazuje mnohem více než jen náklonost k malému šálku silné černé kávy s bohatou cremou.


 

 

 

Výzkumů na téma káva je nespočet. Psychologové Judi James a Jamese Moor svým výzkumem potvrdili domněnku, že lidé silně preferující určitý druh kávy spojují konkrétní osobnostní rysy.  Podobnou zkušenost dokládá i mnoho profesionálních baristů, kteří mají většinu zákazníků velmi rychle přečtenou.  A přiznejme si, že jsou v životě situace, kdy se možnost prokouknout člověka naproti nám zkrátka hodí J. Tak pojďme na to…

 

Espresso

Tento malý šálek silné černé kávy mají podle výzkumu rádi především dominantní pracovití a ambiciózní lidé. Jsou obvykle velmi přímí, za to ale postrádají smysl pro kreativitu.

 

Filtrované kávy

Filtrované kávy bez cukru a mléka obvykle preferují přímočaří minimalisté. Není neobvyklé, že jsou hodně tiší a někdy náladoví.

 

Caffé latte

Velmi jemná káva se těší přízni velmi citlivých duší, které touží být milování, opečovávaní a jsou svým způsobem nezralí. Zato jsou však milovníci Caffé latte velmi vřelí, laskaví a obětaví.

 

Cappuccino

Výřeční optimisté, kteří si nepotrpí na detaily. To jsou typické osobnostní rysy milovníků cappuccina. Život si umí užívat a partnerský život se s nimi ani po mnoha letech nestane nudnou rutinou. Čím více sladké a zdobené cappuccino, tím více dětinská je duše.

 

Frappé

Zapřisáhlí milovníci studeného frappé jsou označování jako módou posedlí, povrchní lidé. Upínají se na vzhled, styl a celkově žebříček hodnot není příliš vyspělý.

 

Nutno dodat, že zdaleka ne každý, kdo si v parném dni na dovolené v Řecku objedná frappé je povrchní sukničkář J. Zmíněnou typologii proto berme s rezervou. Platí především pro ty, kdo si radši nedají nic než svůj jediný oblíbený druh kávy.  A jak jste na tom vy?