Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 59,00 Kč (2,36 €)
skladem
naše cena 79,00 Kč (3,16 €)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 729,00 Kč (29,16 €)
skladem
naše cena 279,00 Kč (11,16 €)
skladem
naše cena 189,00 Kč (7,56 €)
skladem

27. 05. 2019

Pět důvodů proč do jídelníčku zařadit kolagen

Nezřídka kdy se stává, že si stále ještě spojujeme zdravé klouby a dostatek kolagenu s gumovými bonbony a huspeninou. Něco na tom možná bude, ale pojďme se podívat trochu do hloubky. Kolagen je totiž v lidském těle významná bílkovina a jeden ze základních pilířů zdravého pohybového aparátu, hezké pleti, vlasů a nehtů. Možná vás překvapí, že tvoří až 10 % celkové hmotnosti člověka. Proč a kdy je dobré se zaměřit na dodávání kolagenu tělu zvenčí?

 

 

 

 

1/ Ve zdravém těle zdravý duch

Nedostatek kolagenu se projevuje na zdraví pohybového aparátu. Stojí taká za sníženou pružností cév, horší kvalitou chrupavek a samozřejmě za rozvojem artrózy. Kolagen je základním stavebním kamenem kůže. Tvoří ji ze 70 %. Je tedy nad slunce jasné, že nedostatek kolagenu se projevuje i v kvalitě pleti. Nejde jen o vrásky, ale také o schopnost odolávat vnějším vlivům jako je mráz, vítr a sluneční záření. O hezkou a opravdu zdravou pleť totiž nestačí pečovat jen zvenku. Pravidelné vnitřní užívání kolagenu se na kvalitě pleti projeví už po jednom měsíci.

 

2/ S postupem času tělo ztrácí schopnost produkovat kolagen

Okolo 25. roku života tělo pomalu ale jistě začíná ztrácet schopnost tvorby kolagenu. Okolo čtyřicítky už kolagen neprodukuje vůbec. To se projevuje na pleti. Přibývá vrásek a jsou čím dál hlubší. Stejně tak trpí šlachy, klouby i kosti.

 

3/ Stres a nedostatek spánku

Ani mladí lidé do 25ti let si v dnešní době nemůžou být jistí dostatečným množstvím kolagenu v těle. Velký vliv na omezení tvorby kolagenu má totiž životospráva, dostatek spánku a životní klid a optimismus. Pokud jste stále ve stresu a dlouhodobě spíte méně než 8-9 hodin denně, pak jste ideální adepti na pravidelné užívání kolagenu.

 

4/ Pobyt na slunci

Znáte to. Se Sluncem je to ošemetné. Jedni tvrdí – chraňte se opalovacími krémy nebo na přímé slunce vůbec nechoďte. Druzí zase tvrdí, že bez dostatečného slunění si zaděláváme na hormonální a imunologické potíže. Kde je pravda? Těžko soudit. Každopádně pokud denně nepobýváte pravidelně na slunci, máte pravděpodobně deficit vitaminu D a kolagenu. Obojí najednou řeší náš skvělý kolagen obohacený o vitamín D. Zkusili jste ho už?

 

5/ Regenerace a růst svalové hmoty

Sportujete? Nezapomeňte, že také nadměrná zátěž činí vaše kluby, vazivo i svaly citlivějšími. A právě kolagen pomůže dostatečné regeneraci, kterou si tělo po náročném tréningu bezpochyby zaslouží.

 

Kvalita a množství kolagenu, který si tělo vytváří samo jsou do značné míry dány geneticky. Nicméně na nedostatku kolagenu se kromě přibývajícího věku podílí také životní styl, spánek a stres. Jak jste na tom vy?

Nabídku našich kolagenů ze srdce Karibiku najdete ZDE